Alla inlägg under mars 2011

Av Magdalena - 20 mars 2011 17:47

Här kommer lite mer bilder från skyddshelgen, det är Emilie som tagit även dessa, tusen tack  

Hassemans Otto, ser ni likheterna med River   


Otto 


Otto 

Otto 

Otto


Barvatorp's Satan 

Satan 

Satan   

   Satan 

Satan 

Satan


Entrés Mika (Athos) 

Athos 

Athos 

Athos


Java av Midälvaland 

Java       


Barvatorp's River 

River


Vi har hunnit med både lite lydnadsträning & lite mer skydd sen den här helgen, bilder från det kommer en annan dag! 


Av Magdalena - 7 mars 2011 18:58

I helgen hade vi ett litet skyddsläger, det var Svante som figgade & vi som var med förutom jag & Johan var Pernilla/Barvatorp's Satan, Kjell/Qurares Hasta & lilla Entre's Mika (Athos) & Emelie/Hassemans Otto (en Ixxon-avkomma!).

Det var en mycket lyckad helg, jätte kul att komma igång ordentligt.

River hade före helgen kört 2 skyddspass på Daniel, vilket gått jätte bra men vi är ju på nybörjarnivå.

Det var han & Satan som var nybörjare, de andra hundarna har ju varit med lite längre så det var en skojjig blandning att titta på.

Jag tror jag pratar för alla när jag säger att vi var mycket nöjda med helgen, duttiga vovvar. Tack snälla Svante för kanon figgande som vanligt!

Emelie hade med sig kameran & har redan mailat över en massa fina bilder, Tack för det!

Här kommer ett axplock.

Visst är han fin min lilla gris

Full fart

Så söt

Häftig bild, man ser bara River i spegeln


Jag & mitt pekfinger


  


                                        

Angreppen var det inga fel på & allt som oftast var det fullbett, Svante fick ett & annat fint märke på armarna  Det som är viktigast att tänka på med River är att det måste vara ordning & reda, lugnt & fokuserat då han gärna varvar upp...

Java som inte fått bita sedan uppkörningen i november skötte sig bättre än väntat. Vi trodde nog att det skulle vara ganska ljudligt & skruvat men oj, va bra hon gick redan från start, tyst & fokuserad  Om man säger som så var det ju inte bara grisen som lämnade märken på Svantes armar, det var en skojjig samling som gjorde sitt bästa  för att lämna sina visitkort på armarna   

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flora & Rivers gästbok


Skapa flashcards