Alla inlägg under december 2011

Av Magdalena - 14 december 2011 22:45

på 4-årsdagen, nu är du en stor prinsessa  

             

  

         

Fortfarande lika pigg o "galen" o framförallt fortfarande husses prinsessa    

Av Magdalena - 10 december 2011 16:37

Det är svårt att ta tag i uppdateringen när det gått så lång tid...

Hundarna har väl inte gjort så jätte mycket sen Hampus anlände den 6/10 men lite av varje har det iaf blivit. Java är uppkörd o godkänd för tjänst ännu ett år o River hoppas vi köra upp i vinter.

Lite lydnad har det blivit o det börjar bli riktigt skoj nu men jag behöver verkligen någon som håller i piskan när jag kör för jag har en tendens att dra upp River utan att mena det. Han behöver verkligen inte dras upp, snarare tvärtom, vet inte vad jag gör men jag blir väl så glad när det går bra o jag ser hur kul han tycker att det är o då blir jag för gasad själv  

Nåt pass skydd har det oxå blivit o det är ju bara sååå kul  

Spårat har vi oxå gjort, 2 ggr i totalt mörker o 1 gång i skymning o jäklar va skoj o hundarna var super duktiga  

Annars har det mest blivit promenader i massor.

Vad tycker hundarna om Hampus då? Flora bor mest hos mamma nu då hon mår bäst där fast det gör ont i mitt hjärta att vara tvungen att inse det. Hon var dock hemma när vi kom hem o hon brydde sig väl inte så värst mycket, hade hon kunnat prata hade hon nog frågat om jag kom ihåg när det var bara hon o jag, hur bra det hade varit då  Java är lite avis, hon vill ju helst ha husse för sig själv men det är inget problem. När vi är ute o går håller hon sig gärna i närheten så hon har koll på oss. River är den som är mest intresserad, han tycker väl bara det är bra att det kommer en till som kan ge honom massa kärlek... Han är även den som är mest vaktig o vill helst ligga under bordet när Hampus ligger i insatsen på bordet. Börjar Hampus skrika går han gärna fram o lägger huvudet i vagnen som för att trösta o det brukar funka  

Det får avsluta dagens inlägg, vi hörs o ses!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flora & Rivers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards