Alla inlägg under september 2013

Av Magdalena - 11 september 2013 21:24

Nu har både River o Java debuterat i lägre spår, vi åkte till Ockelbo i augusti. Det gick åt pipsvängen för mig o den Svarte, husse o Java lyckades inte heller fullt ut men ändå fullt godkänt.
Spåret gick iaf lysande, bägge hundarna dundrade runt med full pott!!!
Jag valde därför att avstå budföringen men Java fick springa o gjorde det förhållandevis bra.
Jag blev lite sen in till platsen o River var långt ifrån samlad när vi med stor möda tog oss in på plan. Gissar att en o annan medtävlare blev lite nervös när dom såg oss;-) Han låg som ett ljus o fick full pott:-):-) Java fick lite avdrag för lite kryp o pip.
Sen var det slut på det roliga för matte;-) Den Svarte var bra med när vi skulle gå in o jag hade honom med mig tills vi tog första steget ut på plan... Linförigheten var en mardröm, han var inte med alls utan låste sig på domare/TL/skrivare:-(
Framförgåendet var lika illa o vid läggandet tog han ett språng framåt innan han la sig:-(
Inkallningen bra:-):-) kryp kan han inte o apporten dödade han, hoppet tänkte han springa på sidan men hoppade efter aaaningens dk från min sida:-D Tur jag älskar honom ändå<3

Java då, hon gjorde det bra men tyvärr nollade hon framförgåendet o krypet så det räckte inte ändå. Hon ser trots det mycket mer mogen ut nu o hon har liksom landat på nåt vis, jätte kul att se henne. Dom fixar det alla gånger nästa gång:-)

Bilderna nedan är tagna av Bosse Nygren, tack för dom:-) Det är som ni förstår inte från Ockelbo;-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flora & Rivers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards