Direktlänk till inlägg 11 september 2009

Länge sen...

Av Magdalena - 11 september 2009 19:50

Oj, nu var det visst riktigt länge sen jag uppdaterade... Så länge sen att jag faktiskt inte kommer ihåg allt vad vi har gjort... Och så länge sen att bloggen ser helt förändrad ut, när hände det?? Helt plötsligt ser jag att det finns smileys oxåGlad


Spåret fungerar iallafall fortfarande bra, vi hade anmält oss till elitspåret i Blge i slutet av september men fick höra att vi var typ 20de reservRynkar på näsan Nu är vi väl iof inte helt klara lydnadsmässigt men tillräckligt för att jag tänkte vi skulle kollat av hur det känns med en elit tävling, men, men, vi får trimma på & satsa på nästa år istället.


Skyddet fungerar som vanligt, dvs ömsom vin, ömsom vatten. För dagen är jag nöjd men vet att det ändras fort med "lilla" damen...


Lydnaden går framåtGlad Skallet fungerar oftast riktigt bra, framförallt med tanke på att hon inte skällde alls från början... Stegen, där har hon inga hämmningar alls längre. Hon flyger upp på den helt obekymrat men jag får jobba på att hon ska ta det LUGNT över & gå ordenligt ner. Får hon bestämma tar hon både upp & nervägen i två språng, jag är inte helt säker på att domarna blir imponeradeFlört Hon har ju alltid avskytt apportering men nu hämtar hon oftast snällt både tung & metallSkrattande Framåtsändandet jobbar vi på med, jag måste skärpa till mig där & bli mer noga i vår träningSkäms


En liten uppdatering blev det & jag ska försöka skärpa mig fortsättningsvisCool


 
 
Glimz

Glimz

28 september 2009 12:50

Ääääääääääääääääääääääääääääääntligen en uppdatering, det var banne mig på tiden raring! Nu är det nedräkning, för jag hoppas att du kommer till Kloten vännen?! Längtar mig sprallig :D :D Bamsigaste kramen till dig & Flora från oss! -Ninzen & Glimz

http://www.ninz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena - 15 augusti 2016 09:28


Av Magdalena - 28 juni 2015 18:42


River o Johan har tävlat Securitas SM, laget kom 2a:-D Skriver mer en annan dag o laddar upp lite filmer. Dom hade 5de bästa lydnaden!!!!!! ...

Av Magdalena - 15 februari 2015 11:12


Igår på klubbens årsmöte var det prisutdelning för bla höstens KM. Jag är sjuk men Johan åkte dit o hämtade pokalen River fick för sin 2a plats i brukset?? ...

Av Magdalena - 9 december 2014 11:20

Uppdateringarna duggar inte direkt tätt nuförtiden...   Vad har hänt då?   Java:Johan & Java har tävlat Securitas SM, dom gjorde en finfin insats o laget kom 2a   Java gjorde nog sin bästa lydnad   På lördagen när det var dags för skyddet så ...

Av Magdalena - 14 december 2013 22:20

Grattis Java med syskon på 6-årsdagen:-D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flora & Rivers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards