Direktlänk till inlägg 5 december 2009

Lite bilder iaf

Av Magdalena - 5 december 2009 16:13

Mest för att visa att jag trots allt har en kamera om än en väldigt enkel digital, vilket gör det väääldigt svårt att fånga små terrorister på bild  

  

Ingen terrorist utan mammas vackra flicka som provar lillebrors bur

 

Syns inte vad det är men de är båda ute efter samma grej, Flora tycker att hon i egenskap av storasyster har rätt till ALLT, River har en helt annan åsikt & anser att ALLT tillhör honom...

"Släpp, jag vill ha den"    

     

 Ibland slocknar även små rulltårtor, här hann han inte ens fram till pläden  

Flora har insett att när River sover är det bäst att vila lite själv   

Väldigt svårt att lyckas ta en bild ute, ständigt på väg...

Hej, här är jag, vad ville du?

              

Risk provar sitt blivande halsband när vi skulle hämta hem dem.



 
 
Lina

Lina

5 december 2009 23:28

Di gamle här hemma hälsar att det är vettigt att vila när terroristen i familjen vilar. ;-)

Hoppas ni haft och har en bra helg!

Kram på er!

http://midasoenya.wordpress.com

 
Anna

Anna

6 december 2009 21:14

Men nu så... Här kommer uppdateringarne på löpande band! *Gör vågen* Fortsätt så!!
Vi får ta en playdate när hussen i huset piggnat till lite.
Din kamera fungerar utmärkt, så nu förväntar jag och Lina oss mycket bilder :-)

http://www.hogosta.se

 
Ingen bild

Helena

8 december 2009 22:37

Vilka sötnosar, tur att Flora har förstått vikten av att vila när man kan, undrar om matte har gjort det:-) Krama om dem från oss Emma är så sugen på att åka ner..

 
Glimz

Glimz

8 december 2009 23:41

Magda raring, du har ju uppdaterat MASSOR, jag tror jag hamnar i chock! Shit vad med inlägg jag har fått läsa ikapp *ler* Skickade lösenordet till dig & det är exakt på pricken det jag skrev :) Men vad lessen jag blev då jag läste om Tigers bortgång, fina Tiger!!
Kramar om dig o din fina flock!
Pssssssssssst, han är allt en snygging den däringa lilla River!

http://www.ninz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena - 15 augusti 2016 09:28


Av Magdalena - 28 juni 2015 18:42


River o Johan har tävlat Securitas SM, laget kom 2a:-D Skriver mer en annan dag o laddar upp lite filmer. Dom hade 5de bästa lydnaden!!!!!! ...

Av Magdalena - 15 februari 2015 11:12


Igår på klubbens årsmöte var det prisutdelning för bla höstens KM. Jag är sjuk men Johan åkte dit o hämtade pokalen River fick för sin 2a plats i brukset?? ...

Av Magdalena - 9 december 2014 11:20

Uppdateringarna duggar inte direkt tätt nuförtiden...   Vad har hänt då?   Java:Johan & Java har tävlat Securitas SM, dom gjorde en finfin insats o laget kom 2a   Java gjorde nog sin bästa lydnad   På lördagen när det var dags för skyddet så ...

Av Magdalena - 14 december 2013 22:20

Grattis Java med syskon på 6-årsdagen:-D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flora & Rivers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards