Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Träningshelg mm

Av Magdalena - 2 februari 2010 17:03

I helgen har vi haft ett litet skyddsläger här uppe. Det var Johans figg från Västerås, Svante som var snäll & kom upp & figgade  


I övrigt var det förutom jag & Johan även Kjell & Högostas som tränade & jag tror att samtliga var nöjda efter helgen  

Svante hade med sig sin bitjacka så vi fortsatte med Flora som vi påbörjat tidigare med den & jag är supernöjd med hur hon gick  


På lördagkväll var vi 6 vuxna, 2 barn & 7 hundar här hemma & åt & hade det trevligt, det gick hur bra som helst!!


På söndag fm innan vi drog iväg till skyddet så åkte vi till skogen (förlåt igen, Daniel) för lite sök. Vi passade på att köra 4 skick, 4 träffar när vi kunde köra på utan paus för att figgen ska byta sida som vi fått göra tidigare. Trots att det då naturligtvis blev mycket jobbigare med tätare skick i all snö & en viss stigning så skötte dom sig lysande  

Inte märktes det något i skyddet efteråt att de redan gjort ett pass heller  


Bröderna bus fick komma in som små pausfåglar när vi tog fika paus & röjjde på som vanligt. River som av Högostas fått namnet "pusshunden" fick ett nytt under helgen "bajshunden". Fy vad han åt, man kan ju tro att han aldrig får mat stackarn...

  

Bröderna bus när Högostas passade River åt mig förra helgen

  

min prins  

  

Å den här kallar dom för pusshunden???  

Accsa & River kampar

Ovanstående bilder har jag som vanligt "snott" från Högostas blogg...  

         

 Söt Prinsessa...     ...som förvandlad

  

 
 
Glimz

Glimz

7 februari 2010 21:40

Ååååå vilka fina bilder, helt bedååååårande!
Kraaam

http://www.ninz.se

 
Glimz

Glimz

14 februari 2010 08:22

Happy Valentine's Day vännen
Kraaaam

http://www.ninz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena - 15 augusti 2016 09:28


Av Magdalena - 28 juni 2015 18:42


River o Johan har tävlat Securitas SM, laget kom 2a:-D Skriver mer en annan dag o laddar upp lite filmer. Dom hade 5de bästa lydnaden!!!!!! ...

Av Magdalena - 15 februari 2015 11:12


Igår på klubbens årsmöte var det prisutdelning för bla höstens KM. Jag är sjuk men Johan åkte dit o hämtade pokalen River fick för sin 2a plats i brukset?? ...

Av Magdalena - 9 december 2014 11:20

Uppdateringarna duggar inte direkt tätt nuförtiden...   Vad har hänt då?   Java:Johan & Java har tävlat Securitas SM, dom gjorde en finfin insats o laget kom 2a   Java gjorde nog sin bästa lydnad   På lördagen när det var dags för skyddet så ...

Av Magdalena - 14 december 2013 22:20

Grattis Java med syskon på 6-årsdagen:-D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flora & Rivers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards