Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Kul med film

Av Magdalena - 23 januari 2011 15:50


Vet inte hur man vänder på filmen, så ni får vrida på huvudet eller tipsa mig om hur man gör... Det är iaf Flora & River förra vintern.



Java letar boll i djupsnön



Java & River jagar snökockor förra året, i år är det omvänd ordning på dem.



Flora letar något mycket intressant i snön...



Dags att vrida på huvudet igen, förra året tyckte River att det var mycket roligt att åka/slakta madrass i snön... I år har han inte fått chansen ännu...



River & Daniel på brandstationen



En av de sista gångerna det blev playdate med brorsan, Flora försökte hålla lite ordning men det gick sådär...             


Måste bara avsluta med en bild på River när han kollar in brorsans L-Test hemma hos Högostas

  

 
 
Glimz

Glimz

25 januari 2011 20:47

Hahahahahaha vilka underbara filmer! Vem behöver gå på bio nu =)
Sv; Jo du, det var ett riktigt abrupt uppvaknade det skall gudarna veta, sen gick det undan. Det är drömmen som håller mig vid liv =D
Kramar om er raringar!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

3 februari 2011 21:49

Hahahaha jag kan om jag vill =) Tyvärr är jag ganska så svart eller vit, det finns inte så mycket lull lull i min värld =)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

3 februari 2011 21:50

Bloggen lever ett eget liv så jag hann ju inte skriva klart :( Skulle ju skriva
KRAAAAAAAAM också!!

KRAAAAAAAAAAAM =)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

15 februari 2011 22:45

Gullig du är vännen! Det var en fin dag =) Men den år också fylld med massor av sorg :( En fin dag med massor av kärlek <3 Hoppas ni hade det mysigt & rådde om varandra massor!
Kraaaaamar om er hårt!

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena - 15 augusti 2016 09:28


Av Magdalena - 28 juni 2015 18:42


River o Johan har tävlat Securitas SM, laget kom 2a:-D Skriver mer en annan dag o laddar upp lite filmer. Dom hade 5de bästa lydnaden!!!!!! ...

Av Magdalena - 15 februari 2015 11:12


Igår på klubbens årsmöte var det prisutdelning för bla höstens KM. Jag är sjuk men Johan åkte dit o hämtade pokalen River fick för sin 2a plats i brukset?? ...

Av Magdalena - 9 december 2014 11:20

Uppdateringarna duggar inte direkt tätt nuförtiden...   Vad har hänt då?   Java:Johan & Java har tävlat Securitas SM, dom gjorde en finfin insats o laget kom 2a   Java gjorde nog sin bästa lydnad   På lördagen när det var dags för skyddet så ...

Av Magdalena - 14 december 2013 22:20

Grattis Java med syskon på 6-årsdagen:-D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flora & Rivers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards