Alla inlägg den 24 november 2008

Av Magdalena - 24 november 2008 11:26

Så har vi varit en tur till Luda igen, lika kul som alltid!!

Den här gången åkte vi upp redan på torsdag efter jobbet och mötte upp Johan/Java/Tiger & Kjell/Hasta ute i skogen där vi hade ett spår som väntade, vilken lyx!!

På fredag blev det en heldag i skogen, det var KALLT!!!! Men jag tror att vi är lika nöjda allihopa med hundarnas arbeten:-)

Floras spårproblem är för dagen som bortblåst, nu spårar hon lika bra som jag vet att hon kan!! Uppletandet därimot har varit betydligt bättre, har börjat kört korridor med henne (det har iof aldrig varit hennes grej) för att få till raka skick. Men hon springer mest bara omkring å flamsar innan hon kommer på vad det är hon ska göra...

På lördagen drog skyddet igång, vi har ju inte tränat ngt sen efter tävlingen... Vi var med i Kenneths grupp och jobbade med att få henne att plocka fram lite allvar i korgen... Det är ju inte det lättaste eftersom hon inte bryr sig i så mycket, men jag tyckte ändå att det gick riktigt bra. Det svåra blir nu att bibehålla allvaret i det fortsatta korgarbetet.

Här kommer lite bilder som Annika tog i september:-) Tack snälla för dom!!

Fasttagande

Fasttagande

Linförighet

Transport

Fasttagande

Ibland måste man ju få bitas lite oxå


Tog lite bilder i helgen oxå men som vanligt är kvaliten på de bilder som jag tar med min kamera inte den bästa. Får se när jag lagt in dom om det är några som går att använda...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flora & Rivers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards