Alla inlägg den 6 april 2009

Av Magdalena - 6 april 2009 20:54

Länge sen det vart uppdaterat nu...


ÄNTLIGEN börjar det likna vår:-) Vilka underbara dagar det  varit & så fort snön försvunnit, underbart!!!


Vi har fortsatt m sökträningen, igår var det ingen konst att valla rutan, det var stor skillnad bara mot i måndags. Flora har varvat latmanna prestationer med betydligt bättre prestationer... I går kom jag ihåg att köra skallmarkeringar vid sidan om innan vi körde, vet inte om det var det som gjorde det men hon gick riktigt bra i alla fall:-) Vart dock lite närgången på Daniel när han satt på huk, får träna vidare på det vid sidan om.


Det var strålande sol när vi tränade & när jag stod som figg åt Floras bror Frank första svängen blev jag bara så lycklig när han kom flygandes. Solen sken & det sladdade in en hund på en klockren markering & hela hunden bara lös av lycka. Jag kom på mig själv med att stå & flina fånigt medan han skällde, när jag sen belönat kom han & verkligen slängde upp snörstumpen så jag skulle få tag så vi kunde fortsätta kampa:-)


Idag körde vi igenom hkl lydnaden, det kändes helt ok även om det så klart är mycket att fortsätta nöta på. Största framstegen är nog framåtsändandet & skallet men tyvärr hade inkallning m ställande blivit sämre igen. Bara att träna på...




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Flora & Rivers gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards